World of Warships x Azur Lane: Commander Dunkerque
Enjoy the French ship-girl Commander Dunkerque with an individual voiceover, 20x “Azur Lane — Siren” expendable camouflages, and access to the Azur Lane Dorm Port!
In Azur Lane, Dunkerque is a battlecruiser of the Vichya Dominion. While she's in Port, she's a kind older sister; on the battlefield, she's a brave soldier. Dunkerque is an expert pâtissier who creates all kinds of sweets to fulfill the needs of all nations.
This time-limited exclusive DLC is only available between August 4 and September 6, 2023, and can only be unlocked with World of Warships game accounts created through the Epic Games Store.
Azur Lane is a popular “shoot ‘em up” mobile game, available for iOS and Android, that presents the ships of World War II in the form of girls.