World of Warships x Azur Lane: Commander Dunkerque
Ciesz się francuskim okrętem-dowódczynią Dunkerque z własnymi ścieżkami dialogowymi, 20 jednorazowymi kamuflażami „Azur Lane – Siren” i dostępem do portu-akademika z Azur Lane!
W Azur Lane Dunkerque jest pancernikiem nacji Vichya Dominion. W porcie jest życzliwą starszą siostrą, a na polu bitwy dzielnym żołnierzem. Dunkerque to doświadczona cukierniczka, która tworzy przeróżne łakocie, by zaspokoić potrzeby wszelkich narodów.
Ten ograniczony czasowo, ekskluzywny dodatek DLC będzie dostępny wyłącznie od 4 sierpnia do 6 września 2023 r. i można go używać wyłącznie na kontach gry World of Warships utworzonych za pośrednictwem Epic Games Store.
Azur Lane to popularna strzelanka mobilna dostępna na systemach iOS i Android, która przedstawia okręty z II wojny światowej pod postacią dziewcząt.