World of Warships x Azur Lane: Commander Dunkerque
Dunkerque, Azur Lane'de Vichya Dominion'a ait bir savaş kruvazörü. Port'tayken nazik bir abla gibi; savaş alanında ise kendisi cesur bir asker. Dunkerque, tüm ulusların ihtiyaçlarını karşılamak için her türlü tatlıyı yapabilen uzman bir pastacı.
Bu sınırlı süreli özel DLC yalnızca 4 Ağustos ile 6 Eylül 2023 tarihleri arasında sunulacaktır ve sadece Epic Games Store üzerinden oluşturulmuş World of Warships oyun hesaplarıyla açılabilecektir.
Azur Lane, iOS ve Android platformlarında bulunan ve 2. Dünya Savaşı'nın gemilerini kadın formunda sunan popüler bir shoot 'em up" oyunu.