3.000 Doblon
Savaşta istikrarlı olmak ve yeteneklerinizi sergilemek, herhangi bir gemi türünü mali yatırım yapmanıza gerek kalmadan araştırmanıza olanak tanır ancak Teknoloji Ağacındaki (Tech Tree) ilerlemeni kolaylaştırabilecek özel bir oyun içi para birimi olan Doblon da satın alabilirsiniz.