Revel in the bliss of battle as you carve a path of destruction through the galaxy with the Champion of Khorne Arthas Roqthar the Cold and sate your thirst for carnage in the coming WAAAGH! with the ruthless Warboss Grotmaz Smart, both with unique voiceovers.
Upon unlocking this DLC, you will also receive an exclusive combat mission that rewards themed camouflages.
This exclusive DLC is available only from 22 May to 04 June 2025, and can only be unlocked once with World of Warships game accounts that were created through the Epic Games Store.