Poczuj zew bitwy, siejąc zniszczenie w galaktyce wraz z Champion of Khorne – Arthasem Roqtharem the Cold – i zaspokój swoje pragnienie rzezi w nadchodzącym WAAAGH! z bezwzględnym Warbossem, Grotmazem Smartem. Obaj z własnymi ścieżkami dialogowymi.
Po odblokowaniu tego DLC otrzymasz również ekskluzywną misję bojową, która nagradza tematycznymi kamuflażami.
To ekskluzywne DLC jest dostępne tylko w okresie od 22 maja do 4 czerwca 2025 r. i może zostać odblokowane tylko raz na konto World of Warships utworzone przez Epic Games Store.