Bu DLC’yi açtığınızda, temalı kamuflajlar kazandıran özel bir savaş görevi de alırsınız.
Bu özel DLC yalnızca 22 Mayıs - 4 Haziran 2025 tarihleri arasında kullanılabilir ve yalnızca Epic Games Store üzerinden oluşturulmuş World of Warships hesaplarıyla bir kez açılabilir.