Możesz mieć jednocześnie nieograniczoną liczbę identycznych dowódców Warhammer 40,000.
To wyjątkowe DLC jest dostępne wyłącznie od 20 maja do 04 czerwca 2026 r. i można je odblokować tylko raz na kontach gry World of Warships utworzonych za pośrednictwem Epic Games Store.