Aynı Warhammer 40,000 Komutanlarından eşzamanlı olarak sınırsız sayıda sahip olabilirsiniz.
Bu özel DLC yalnızca 20 Mayıs - 04 Haziran 2026 tarihleri arasında sunulacaktır ve yalnızca Epic Games Store üzerinden oluşturulmuş World of Warships oyun hesaplarında bir kez açılabilir.