World of Warships — Courbet Destansı Yağma Paketi
Oh-là-là, Fransız Donanması her zaman mükemmelliği ile övgü toplamıştır! Şimdi bu geniş kapsamlı paketle, bir Fransız Kaptanın hak edeceği tüm aksesuarlarla dolu Seviye IV Courbet zırhlısı ile kendi denizcilik mükemmelliği yolunuzda yeni bir maceraya atılabilirsiniz!
Bu DLC'nin içeriği sadece Epic Games Store üzerinden oluşturulmuş World of Warships hesapları ile alınabilir.