World of Warships — Dante Alighieri Pack
She was the first dreadnought battleship ever commissioned into the Italian Navy and now she’s ready to unleash an inferno of large caliber SAP shells in World of Warships.
She was the first dreadnought battleship ever commissioned into the Italian Navy and now she’s ready to unleash an inferno of large caliber SAP shells in World of Warships. Dante Alighieri leads the charge in this bundle full of economic boons, resources, and a very Epic camouflage indeed.
You can only own one copy of a specific ship. If you already have this ship in your Port, you will not receive any compensation for it from purchasing this DLC.
Camouflages only change a ship’s appearance and do not provide any economic or combat bonuses.