World of Warships — megapakiet zasobów Emden
Ten zestaw to marzenie każdego początkującego Dowódcy — jest napakowany wszystkim, czego potrzeba do gładkiego początku na wodach World of Warships. I to z zapasem! Kredyty, przedmioty zmieniające wygląd, sygnały, premie ekonomiczne, misja do odblokowania wybranego możliwego do zbadania okrętu IV poziomu... Jest tego tyle, że uznaliśmy, iż potrzebny Ci będzie okręt tylko po to, żeby wszystko to zatargać z powrotem do portu, więc dorzucamy do tego krążownik premium Emden!