World of Warships — Emden Mega Kaynak Paketi
Acemi bir kaptanın rüyası olan bu paket, World of Warships denizlerinde sorunsuz bir başlangıç yapmak için ihtiyaç duyabileceğiniz her şey ve daha fazlasıyla dolu! Kredi, kozmetikler, sancaklar, ekonomik bonuslar, seçeceğiniz Seviye IV araştırılabilir gemiyi açacak bir görev... Aslında o kadar çok şey var ki hepsini sırf Limanınıza taşımak için bile bir gemiye ihtiyacınız olacağını düşündük. İşte bu yüzden Premium Emden kruvazörünü de paketin içine katıyoruz!