World of Warships x Azur Lane — Quest for AL Avrora
A real treat for super fans of Azur Lane, this free DLC will unlock a very special mission indeed. By completing it, not only will you unlock an individually-voiced Commander from the universe of Azur Lane, but you’ll also get a Premium cruiser inspired by the very same Commander—Avrora!