World of Warships x Azur Lane — Zadanie AL Avrora
Prawdziwa gratka dla super fanów Azur Lane! To darmowe DLC odblokowuje niezwykle wyjątkową misję. Ukończenie jej nie tylko przyniesie Ci dowódczynię z indywidualnym dubbingiem ze świata Azur Lane, ale również krążownik premium inspirowany tą samą dowódczynią — Avrora!