World of Warships x TMNT — Factional Permanent Camo Pack
You don’t need to shell out much to pick up this heavily discounted permanent camouflage pack! It includes two TMNT permanent camouflages, representing the Teenage Mutant Ninja Turtles themselves, as well as two Turtles’ Nemeses permanent camouflages, which pay homage to the bad guys—Shredder and Krang.