World of Warships x TMNT — Mission: Free Permanent Camo Unlock
The Teenage Mutant Ninja Turtles or the bad guys—which will it be? Get this free DLC to unlock a simple combat mission with a big choice at the end: side with the totally tubular Turtles by claiming a TMNT permanent camouflage, or throw in your lot with the likes of Shredder and Krang by claiming the Turtles’ Nemeses permanent camouflage.