World of Warships — Epic Anniversary Tachibana Pack
Get a Premium Japanese destroyer and some Epic permanent camouflages to celebrate our 5th year at Epic Games Store.
Our game’s 5th anniversary at Epic Games Store is cause for celebration! Offload this limited-time exclusive DLC into your Port to get the stealthy, well rounded Japanese Premium destroyer Tachibana paired with five beautifully appropriate Epic permanent camouflages.
Premium ships earn more Credits per battle and have reduced post-battle service costs. Commander retraining is not required for these ships. Camouflages only change a ship’s appearance and do not provide any economic or combat bonuses.
This time-limited DLC can be purchased only once per account. If you already have this ship in your Port, you will not receive any compensation for it from purchasing this DLC.