Worms Rumble
Worms Rumble is Worms like you’ve never played it before, with intense, real-time, arena-based 32 player cross-platform combat. Get ready for Deathmatch and Last Worm Standing modes where you’re only ever a Holy Hand Grenade away from death!
You won’t find any turn-based combat in Worms Rumble. Every round is in REAL TIME! If your enemy is raining fire upon you, give them heck right back!
Play with friends online across console and PC. With Deathmatch and Last Worm Standing solo and squad battle royale modes available at launch!
Arm yourself with new and returning fan-favourite weapons! With classics like the Bazooka, Holy Hand-grenade and Sheep launcher and the all-new Hammerhead, Plasma Blaster and Rocket shield.
Take part in seasonal and community events, and daily challenges for additional XP and in-game rewards. And experiment with new gameplay mechanics and weapons in The Lab. Each week brings new experimental game modes with new fun ways to play!
Earn XP and in-game currency to unlock and purchase weapon skins, outfits, accessories and emotes! Mix and match to create your own personal style on the battlefield.