Worms Rumble - Action All-Stars Pack
Jump into the fight with your favourite action hero! Whether you’re bold, cunning, or wise, the Action All-Stars Pack has you covered.
3 Outfits – Superhero, Wizard and Ninja (each with 3 different colour variants!)