Worms Zadyma – Pakiet All-Stars
Rzuć się w wir walki jako swój ulubiony bohater filmów akcji! Bez względu na to, czy cenisz odwagę, spryt czy mądrość — w pakiecie Action All-Stars znajdziesz coś dla siebie.