Worms Rumble - Captain & Shark Double Pack
Tam da arenaya dönmek güvenli diye düşünüyorken... Yeni kıyafetleri, silah görünümlerini, unvanları, sancakları ve ifadeleri edinip savaş alanında çirkeflik yapmak için Captain and Shark Double Pack'i şimdi kap!