Worms Zadyma – Pakiet Legend
Świętuj 25-lecie kultowych Wormsów z Pakietem Legend! Zmień wygląd swojego robala, korzystając z niezwykłych strojów, skórek broni i sztandarów. Ten pakiet obejmuje: 6 strojów, 6 broni, 6 sztandarów.