Worshippers of Cthulhu
Poprowadź Kult Cthulhu. Decyduj o losie swoich wyznawców, odprawiaj przedziwne rytuały i opanuj sztukę budowania miast w świecie, w którym zaciera się granica między rozsądkiem a szaleństwem. Dasz radę znieść okropności, które wyzwolisz?
Ludzkość jest nieistotna, żałosna w swojej małości. Nasze istnienie jest ulotnym szeptem w kosmicznych wiatrach i tylko budząc Cthulhu możemy wyjść poza naszą wątłą egzystencję.
Obudź Cthulhu, gdyż w jego przebudzeniu kryje się katalizator, który zmieni kształt kosmosu i wyłoni nowy porządek.
Tylko potężny kult może dokonać niezwykłego wyczynu przebudzenia Przedwiecznego, a Cthulhu toleruje tylko silnych. Załóż i rozwijaj miasta na wielu wyspach, upewniając się, że nie tylko utrzymują twoich wyznawców, ale także rozkwitają, ściśle powiązane z przebudzonym bóstwem. Umiejętnie nadzoruj łańcuchy produkcyjne, zarządzaj siłą roboczą i poruszaj się po niebezpiecznych ruinach zajmujących cenną przestrzeń.
Wejdź do mistycznego królestwa, angażując się w zawiłe rytuały z Wielkim Przedwiecznym, Dagonem i innymi istotami Lovecrafta. Ceremonie te odblokowują głęboką wiedzę i obdarzają cię nadprzyrodzonymi mocami. Wykorzystaj te błogosławieństwa, aby zwiększyć swoje siły i rozwinąć swoje miasto, jednocześnie zagłębiając się w tajemnicze siły, które cię otaczają.
Rozpocznij swoją podróż z ograniczoną wiedzą o otaczającym świecie, stopniowo odkrywaj tajemnice nadprzyrodzonego królestwa. Zanurz się w niesamowitej atmosferze stworzonej dzięki unikalnemu Lovecraftowskiemu językowi i stylowi.