Worshippers of Cthulhu
Cthulhu tolerates nothing less than perfection. Early Access is probably the best way of gathering the most honest feedback from so many players. We plan to utilize the voice of the community to improve the game and based on it to introduce new features.
Our god is an impatient deity. We plan to be in Early Access for about a year but we cannot be sure here!
In the current Early Access version, players can expect two polished and immersive chapters of the game. Each chapter is a small story on its own and should take at least a few hours to complete.
We are eager to actively involve and engage with the community. We value all comments, criticisms, and suggestions that our community may offer. Your input is invaluable to us, and we are committed to considering and incorporating community feedback to shape the ongoing development of the game. You can talk to us using various channels, including Discord, Steam reviews, Steam forums, and social media. We extend an invitation to you to join us on this collaborative journey!