Wuthering Waves
Desolated by the Lament, the erstwhile creations and earthly beings are left static.
Companions to meet, enemies to conquer, new powers to gain, hidden truths to unveil, and unseen spectacles to behold... A vast world of endless possibilities awaits. The choice rests in your hands. Be the answer, be the leader, and follow the sounds to arrive at a new future.
Embrace high degrees of freedom in immersive overworld explorations. Free yourself from stamina limits, dash and parkour on walls, take Flight, and ride a high-mobility expedition motorbike to enjoy open-world exploration. As the world of Solaris-3 unfolds, your lost memory begins to see its recovery through this ceaseless quest.
Avail against enemy attacks in smooth and fast-paced combat. Apply easy controls of Extreme Evasion, Dodge Counter, Echo Skill, and unique QTE mechanisms that allow the fullest possibility of battle experience.
With cinematic narratives, rich music, and stunning animation, Solaris delivers a high-quality sensory journey that brings every story to life.
Compose a harmonious battle concerto with Resonators of different abilities. Their unique Fortes revealing distinctive personalities will be your strong assets for the journey ahead.