WW2: Bunker Simulator
Soldiers are humans and between fighting, they need to rest, get fed, and regain their energy. The enemy won't wait for you to get ready. The day is short. Many tasks await you. Prepare food to regain some strength.
If you don't have enough bandages, food, or ammunition, send a message to the command with a request for a supply drop. It is mandatory to enter the password in the Morse code. Receive encrypted messages and anticipate your enemy's plans.