XDefiant
Ubisoft’s worlds collide in a free-to-play, first-person arena shooter where you compete to be the best in fast-paced online matches. The Highwaymen blast their way into the arena in Season 2 wielding a ruthless arsenal of makeshift weaponry. Don't be surprised when they go berserk. In addition to this brand-new faction, Season 2 brings new iconic maps, weapons, challenges, and much more!
XDefiant is a free-to-play, first-person online arena shooter where you compete in fast-paced clashes. With cross-play available at launch, you will be able to play with friends on a variety of platforms.
Choose from a large arsenal of weapons, attachments, and devices to optimize the way you play. Combine any weapon with any faction and unlock new options as you play to perfect your playstyle.
Factions are drawn from iconic Ubisoft worlds and represent distinct classes, each with unique abilities and ultras. Choose any character from any faction to assemble your team. Change your faction at any point during play to adapt to your strategy.
Play in a diverse range of iconic maps at launch across several different arena and linear modes including Zone Control, Escort, Occupy, and more. Fight in casual matches or climb the tiers in competitive ranked mode.
Every three months will bring a new season that includes a brand-new faction, new characters, new maps, new weapons, new cosmetics, and events. As a live game, XDefiant will continue to deliver an exhilarating experience season over season with a wide variety of fresh and fun content.