XDefiant Başlangıç Paketi
Samir için Epik Işıl Işıl karakter görünümünün yanı sıra kozmetik ögeler veya Ayrıcalıklı Battle Pass'e yükseltme gibi oyun içi satın alımlarda kullanılabilecek 3.000 XPara'nın yer aldığı Başlangıç Paketi ile karşılaşmaya önde başlayın.