XR22-SEAGUARD
The game is set in a unique 3D industrial environment. It includes multiple industrial fans, an elevator, two missile launchers, and a control center with holographic displays. The graphics and sound effects are realistic and immersive. In the game, players take turns placing their ships on a grid and try to sink their opponent's ships by guessing their locations on the grid. There are different types of ships and various game-play modes, including single-player and multiplayer modes. The online multiplayer functionality supports crossplay between the STEAM Store and EPIC Game Store, allowing access to a larger ecosystem with powerful social crossplay features. This makes the game even more exciting. XR22-SEAGUARD will provide hours of entertainment for players of all skill levels.