Yaguareté: The Game
If you notice any discrepancy in the listed specifications, please contact our official support team.
Febatis Studio is the official developer of Yaguareté: The Game. All names, characters, artwork, trademarks, and related elements are the exclusive property of Febatis Studio. Unauthorized reproduction, distribution, or use of any associated content is strictly prohibited.