Ynglet
In this experimental platforms, we did away with the most basic building block of the genre: The platforms.
With a dynamic, reactive, beautifully complicated soundtrack, you'll make a new melody with every move you make.
Learn new ways to wrap your mind around interlocking space, riding down slipstreams, dashing into reflective pads, and resting in safe, secure bubbles.
The hand-drawn art style evokes every absent-minded drawing you ever made in the margins of your school notebooks.
Quick respawns and granular difficulty means challenge comes in all shapes and sizes-- even the shape and size of an amoeboid squid-thing.