Ynglet
Podczas tworzenia gry zdecydowaliśmy się na eksperyment i pozbycie się najważniejszego elementu platformówek: platform.
Nasza dynamiczna, zmienna i cudownie złożona ścieżka dźwiękowa pozwoli ci tworzyć nowe melodie z każdym ruchem.
Szybkie odradzanie się i szczegółowy poziom trudności oznaczają, że wyzwania są różne – a niektóre mają nawet kształt kałamarnicowatej ameby.