Yooka-Laylee and the Impossible Lair Deluxe Ver.
An officialy-licenced 120-page graphic novel based on the characters and world of Yooka-Laylee.
With this pack of top tonics, players will have even more choice when customising the way they play!
Trowzer's Top Tonic Pack includes Largee head tonic, Glow Worm tonic, D.I.S.C.O tonic and the Yooka 64 tonic!
Treat your ears to all 55 tracks from Yooka-Laylee and the Impossible Lair. Featuring music from video game soundtrack royalty, Grant Kirkhope and David Wise, there’s a tune for every occasion, be that swimming through a factory or hopping through treetops.