Yooka-Laylee and the Impossible Lair Deluxe Ver.
Yooka-Laylee and the Impossible Lair — Yooka i Laylee powracają w całkiem nowej platformowej przygodzie od Playtonic Games!
Trowzer's Top Tonic Pack — Z tym pakietem najlepszych toników gracze będą mieli większy wybór przy personalizacji sposobu rozgrywki!
Wsłuchaj się we wszystkie 55 utworów z gry Yooka-Laylee and the Impossible Lair. Na ścieżce dźwiękowej stworzonej przez geniuszy muzyki do gier, Granta Kirkhope'a i Davida Wise'a, znajdziesz utwór na każdą okazję — na przykład pływanie w fabryce czy skakanie po koronach drzew.