Yooka-Laylee and the Impossible Lair Deluxe Ver.
Yooka-Laylee and the Impossible Lair - Yooka ve Laylee, Playtonic Games'in yepyeni platform macerasıyla geri döndü!
Yooka-Laylee and the Kracklestone - Yooka-Laylee'nin karakterleri ve dünyasına dayanan resmî lisanslı 117 sayfalık bir çizgi roman.
Trowzer's Top Tonic Pack - En iyi tonikleri içeren bu paketle oyuncular kendi oynayış tarzlarını özelleştirmek için daha fazla seçeneğe sahip olacak!
Yooka-Laylee and the Impossible Lair'ın 55 oyun müziği parçasıyla kulakların şenlensin. Oyun müziği alanında deha olan Grant Kirkhope ve David Wise'ın eserlerinde fabrika içinden yüzerek geçme ya da ağaç tepelerinde zıplamaya kadar her duruma uygun bir melodi var.