Yooka-Laylee and the Impossible Lair
Yooka-Laylee and the Impossible Lair, "Donkey Kong Country" arka planındaki birkaç önemli yaratıcı yeteneğin ellerinden çıkan yepyeni bir platform macerasıdır. Hayırsız baş düşmanları Capital B'ye karşı dost ikilinin durumu kurtarmak için bir kez daha harekete geçmesi gerekiyor!
Yooka & Laylee, Playtonic Games'in yepyeni platform macerasıyla geri döndü! Hayırsız baş düşmanları Capital B'ye karşı dost ikilinin durumu kurtarmak için bir kez daha harekete geçmesi gerekiyor.
Kötü kalpli Capital B'nin arı krallığının tamamını köleleştirmek amacıyla "Hivemind" cihazını kullanma planını engellemek için kahramanlarımızın mücadeleyi Capital B'nin "Çıkmaz" Sığınak'ına taşıması gerekiyor.
İşler zor görünüyor ancak Kraliçe Phoebee ve Royal Beettalion'ın yardımı ile Yooka ve Laylee'nin şansı olabilir!
Üst dünya, seviyeden seviyeye atlamak için bir merkez değil, aksine tamamen ayrı bir oyun deneyimi sunuyor! Hedefleri ve bulmacaları tamamlayarak daha fazla 2D seviyeyi keşfedin ve kilidini açın, Royal Beettalion arılarını kurtarın ve toplanabilir nesneleri bulun.
Oyuncular, Capital B'nin Çıkmaz Sığınak'ında diledikleri zaman mücadele etmekte özgürdür ancak Royal Beettalion'ın yardımı olmadan bu pek kolay olmayabilir.
Seviyeleri tamamlayarak onları serbest bırakın, böylece Capital B'nin alçak tuzaklarıyla karşılaştığınızda sizin savunma hattınıza katılsınlar!