You had a bad dream
A minimalist horror game where you move through procedurally generated narrow corridors and avoid lurking monsters. No HUD, no scripted jump scares – just you and a bad dream about your lost toy.
You lost your favorite toy "Happy Bee" in a playpark yesterday. You miss it so much, now you dream about it, but it's a bad dream, a very bad dream! Can you still find "Happy Bee"?
There are 6 levels (demo has only the first level), every level gets bigger with more monsters and there is even a little bonus at the end, but not a good one.
The end of the Trailer was not scripted, it was me playing the game without headphones, so I didn't know where to look. I screamed out loud!