Ys vs. Trails in the Sky: Alternative Saga
Finally, the walls between Falcom's legendary RPG series, Ys and Trails, are broken for the ultimate dream match up! Fan-favorite heroes and rivals clash in battles once thought impossible, with support from beloved characters from Falcom's classic titles to aid you in the fight!
The fast-paced action that earned acclaim in Ys SEVEN is back and better than ever! With the ability to jump adding a whole new layer of speed and strategy, you'll soar across vast battlefields while unleashing thrilling combos that take the excitement to the next level.
Familiar characters from the Trails in the Sky series showcase their mastery of diverse crafts, delivering familiar yet dynamic attacks you can only experience in this title!
Featuring a stellar cast of voice actors from the Ys and Trails series, every scene comes to life with full voice acting. Their powerful performances heighten the drama of battles and cutscenes.
In addition to the playable characters, many fan-favorite characters from various titles join as support characters! These allies provide powerful backup in heated battles, which will assist you in achieving victory. Let their guidance lead you to triumph!