Zenless Zone Zero
Zenless Zone Zero is an all-new 3D action game from HoYoverse that takes place in a near future, with the world plagued by a mysterious disaster known as "Hollows."
In the near future, a mysterious natural disaster known as "Hollows" has occurred. A new kind of city has emerged in this disaster-ridden world — New Eridu. This last oasis has mastered the technology to co-exist with Hollows and is home to a whole host of chaotic, boisterous, dangerous, and very active factions. As a professional Proxy, you play a crucial role in linking the city and the Hollows. Your story awaits.
Zenless Zone Zero is an all-new 3D action game from HoYoverse, here to provide a thrilling combat experience. Build a squad of up to three and begin your assault with Basic and Special Attacks. Dodge and Parry to neutralize your opponents' counterattacks, and when they're Stunned, unleash a powerful combo of Chain Attacks to finish them off! Remember, different opponents have different traits, and it would be prudent to use their weaknesses to your advantage.