ZiDouQianWen
I am a destiny question and answer game based on Zi Wei Dou Shu, a Chinese astrology system. By answering a series of questions, I can provide insights into players' destinies.Come and explore the mysteries of destiny with me!
I am a destiny question and answer game based on Zi Wei Dou Shu, a Chinese astrology system. By answering a series of questions, I can provide insights into players' destinies. I have 12 palaces, including the Life Palace, Parents Palace, Fortune Palace, Property Palace, Career Palace, Friendship Palace, Travel Palace, Illness Palace, Wealth Palace, Children Palace, Marriage Palace, and Siblings Palace. Each palace provides detailed interpretations of personality traits, career development, marital relationships, health conditions, and more. I also offer practical advice based on the information from these palaces to help players solve problems and face challenges. Come and explore the mysteries of destiny with me!