ZOMBI
London is falling. Test your will to survive, but beware: one wrong move can cause you to lose everything and survival is not guaranteed.
Survival is not guaranteed. Once you die, your character joins the horde of undead shambling through London. You’ll come back as an entirely new character and try to survive, again.