Zombie Army 4: Dead War
Sniper Elite 4'ün yaratıcıları tarafından geliştirilen bu tüyler ürpertici nişancı oyununda Hitler'in sürüleri daha fazlası için geri geliyor! Zombi mahşerinden insanlığı kurtarmak için verdiğin savaşta, 1940'ların Avrupa'sında tiksindirici doğaüstü düşmanlar, destansı silahlar ve 1-4 oyuncu için hazırlanan, rahatsız edici yeni bir deneyim seni bekliyor!
Direniş güçleri Zombi Hitler'i yendi ve Cehenneme gönderdi ancak ölüler hiç olmadığı kadar büyük bir açlıkla yeniden doğdu!
Zombie Army Üçlemesinin alternatif geçmişine yeni ve devasa seviyelerde devam ederek Survivor Brigade'i İtalya ve ötesine götüren şeytani planı ortaya çıkar!
Cesetlerle dolu kanallarda karanlığın güçleriyle savaş, bir Zombi Hayvanat Bahçesinde hayatta kal ve daha önce kimsenin gidip hikâyesini anlatabilecek kadar yaşayamadığı karanlık, akıl almaz yerlere yolculuk et!
Rebellion'ın Sniper Elite serisinde ün kazandırdığı, kendi türünü oluşturan nişancılık deneyimini tecrübe et ve bunu lanetlilerin ruhsuz ordularına karşı kullan!
Röntgenli Ölüm Kamerası geri dönüyor! Mermilerin, bombaların ve daha pek çok şeyin kemikleri ve organları yok etmesini, röntgenli ve kanlı yavaş çekim kamerasıyla izle. Mermilerinin çürümüş uzuvları birer ikişer koparışını hayretle izle ve ölüler GELMEYE DEVAM ETTİKÇE titre!