What paid items can I buy in Zoo 2: Animal Park?
Yes, Zoo 2: Animal Park is free to play. Zoo 2: Animal Park is a free-to-play game that does not require you to purchase any paid content. You can use diamonds to buy items, animals and decorations in the game and shorten waiting times in some cases. You can also get diamonds directly in the game, for example by completing quests and as a reward for leveling up.
If you play Zoo 2: Animal Park in the Epic Game Store, the Epic Games payment platforms will be used for payments for paid services.