20XX
20XX oferuje również pełne wsparcie dla trybu współpracy. Graj ze znajomym w lokalnej kooperacji lub przez Internet!
20XX obsługuję rozgrywkę z udziałem 1-2 graczy lokalnie lub w sieci w ramach międzyplatformowej rozgrywki na platformach Epic i Steam.
Permanentna śmierć — każda rozgrywka w 20XX to nowe życie Twojej postaci! Po śmierci wracasz do kwatery głównej, gdzie możesz kupić potężne ulepszenia, które pomogą Ci przy kolejnych podejściach. (Gra oferuje również tryb Reverent, w którym masz do wykorzystania trzy życia zamiast jednego).
Trwałe ulepszenia — podczas gry w 20XX zdobywasz walutę w postaci Soul Chips (żetonów dusz), które odblokowują potężne permanentne ulepszenia i powiększają pulę przedmiotów, które możesz znaleźć w trakcie rozgrywki!