Aeon Must Die!
Rozpal galaktykę. Aeon Must Die! Zagraj w wyjątkową bijatykę w stylu „beat 'em up” z karkołomną i pełną ryzyka, acz satysfakcjonującą rozgrywką, innowacyjną SI i taktyczną walką oraz niezwykłym stylem grafiki.
Aeon, straszliwy imperator dowodzący Armadą Pustki, został zdradzony i pozostawiony przez swoich generałów na pewną śmierć. Bezsilny i pozbawiony ciała oraz możliwości zemsty, w geście rozpaczy łączy się z tobą, aby przetrwać i uwolnić swój gniew.
Przemierzaj futurystyczne miasto Pantheon, aby niszczyć albo ujarzmiać tych, którzy zdradzili Aeona. Walcz o swój umysł, wolną wolę i kontrolę nad ciałem.
Podporządkujesz się Aeonowi i uwolnisz jego straszliwą moc, tracąc własną tożsamość? A może wybierzesz trudniejszą drogę i zachowasz wolność kosztem swojej siły?