Albion Online
Albion Online to gra Sandbox MMORPG umiejscowiona w otwartym, średniowiecznym świecie fantasy. Gra oferuje ekonomię napędzaną przez graczy, w której prawie każdy przedmiot jest wytworzony przez graczy. Łącz elementy zbroi i bronie tak, aby najbardziej odpowiadały twojemu stylowi gry w naszym unikalnym, bezklasowym systemie „jesteś tym, co nosisz”. Eksploruj świat, zmierz się z innymi poszukiwaczami przygód w emocjonujących bitwach, podbij terytoria i zbuduj dom.
Od podstawowych narzędzi i ubrań, po wspaniałe zbroje i potężne bronie – prawie każdy przedmiot w grze został wytworzony przez graczy, w budynkach postawionych przez graczy, z surowców zebranych przez graczy. Kupuj, sprzedawaj i handluj na lokalnych rynkach w całym świecie Albionu. Twórz rzadkie, potężne przedmioty, a potem sprzedawaj je tym, którzy są gotowi zapłacić za nie najwięcej i powiększaj swoją fortunę.
Dołącz do gildii i zawłaszcz dla siebie kawałek Albionu w ogromnych bitwach w otwartym świecie. Zdobywaj terytoria, aby uzyskać dostęp do niesamowitych surowców, buduj hale gildii i Kryjówki, aby zapewnić swojej gildii potężną bazę domową głęboko w niebezpiecznych krainach. Poprowadź swoją gildię do zwycięstwa w Kryształowej Lidze i śledź swoje postępy przeciwko innym gildiom na całym świecie w stale aktualizowanej sezonowej tabeli liderów.
Od małych grup zwiadowczych po potężnych bossów, od lochów po pełne bazy frakcji - mieszkańcy otwartego świata Albionu czekają na twoje wyzwanie. Zetrzyj się z sześcioma różnymi frakcjami, które wymagają zindywidualizowanej strategii. Weź udział w Ekspedycjach solo lub w grupie, lub poszukaj ostatecznego dreszczyku emocji, stawiając czoła demonom i innym graczom w Bramach Piekieł i Przeklętych Lochach Grupowych.
Eksploruj pięć przepięknych biomów, posiadających swoje własne wyzwania. Zbieraj cenne surowce do wytwarzania przedmiotów lub zarzuć wędkę w zbiornikach wodnych Albionu i łap rzadkie i cenne ryby. Poszukuj solowych i grupowych lochów generowanych losowo i zabijaj potężnych wrogów dla cennych łupów. Wkrocz na mistyczne Ścieżki Awalonu i odkrywaj nieustannie zmieniające się drogi łączące odległe strefy, walcz z wrogami uśpionymi od wieków, a nawet postaw Kryjówkę w tym starożytnym królestwie.
Albion Online to prawdziwie wieloplatformowe doświadczenie rozgrywki MMO. Nieważne czy preferujesz grać na platformach Windows, Mac, Linux czy nawet Android lub iOS, jedno konto pozwala ci grać na wszystkich z nich.