Albion Online - Darmowy prezent powitalny
Ten pakiet zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby dobrze rozpocząć swoją przygodę - czas Premium, aby zwiększyć swoje wczesne postępy, Tomiska Zrozumienia i Punkty Nauki, które pomogą ci awansować sprzęt, skórki ozdobnw dla twojej postaci i Wołu Pociągowego i wiele więcej!
Uff, to sporo gratisów. Zgarnij swój do 1 maja i rozpocznij swoją podróż w Albionie we właściwy sposób!