Antstream Arcade – Lifetime
Antstream Arcade to największa na świecie platforma gier retro z ponad 1300 licencjonowanymi tytułami. Nasza usługa streamingowa o niskim opóźnieniu zapewnia płynny, natychmiastowy dostęp do całego katalogu klasycznych i budzących nostalgię gier na nowoczesnych urządzeniach, umożliwiając graczom powrót do kultowych hitów i dołączenie do tętniącej życiem społeczności fanów retro, wszystko w jednym miejscu. Co tydzień dodawane są nowe tytuły, a graczy czekają wyjątkowe tryby wyzwań, globalne rankingi rywalizacyjne i cotygodniowe turnieje. Dołącz do milionów subskrybentów już grających na PC, urządzeniach mobilnych i konsolach.
Graj w ponad 1300 licencjonowanych gier z lat 80., 90. i początku XXI wieku, które obejmują niektóre z najlepszych klasycznych produkcji wszech czasów.
Podejmuj starannie przygotowane wyzwania minigier związane ze swoimi ulubionymi grami; zdobywaj medale i zasłuż na miejsce w rankingach.
Zmierz się z globalną społecznością w Giant Slayer – czy twój rekord zostanie pobity, czy staniesz się gigantem wśród graczy?