Zdany na własne siły u brzegu tajemniczej wyspy, musisz nauczyć się, jak przetrwać. Wykorzystaj swoją przebiegłość, aby zabić lub oswoić pradawne stworzenia żyjące na wyspie oraz spotkaj się z innymi graczami, aby przetrwać, dominować… i uciec!